Saturday, August 21, 2010

NAK BERAK PON X SEMPAT

ADUHHHH...
uhhhh..sekarang sye tengah sibuk menyiap kan tugasan yg telah d berikan oleh cikgu2 sye..
banyak nye keje..smpai nak berak pon x sempat ni..huhu..tp b'blogging tetap d laku kan..hahahha
sangat skema la pulak ayat..

ok2 kte tukar..
ekceli..sye ade banyak keje n presentation yg kene buat..ni pon tgh jd pencuri sbb curi mase nk tuley entri tau;)
mcm mane ni..lame dh x wat presentation:(

sye x suke keje group..espesheli bile ade free rider..geram je..keje nak senang..
sume bende nak kene suruh..tiap2 mggu balik umah je keje..klu keje settle ko nak balik pon aku x kisah la wei!!!(ayat x puas ati sbb aku x dpt blk umah)

hmmm..kang aku b'tukar jd owg ijau bru dowang tau..

sye kesian dgn jue ku yg tengit..
die dh la dpt group yg sume nye owg minyak..tp ade sesat sowang minah salleh gediks..
jue kene wat video sowang2 tau..sian jue..sabar jue..hadapi ngan senyuman tau:)

sye x puas ati tol ngan p'bahagian group oleh cikgu aku ni..
ade ke die ikut list name..mane aci..
konfem2 budak laki terer wat video kn..uhhh..*bengang*(aku amik HR bukan IT la wei)
mmg la time keje nnt kte akan wat keje ngan owang yg kte bru kenal..
tp situation tu lain..
team work kat universiti aim die tuk kejar markah..
team work kt tmpat keje aim die tuk settle kn keje@amanah@money..lain kan???!!!

presentation nnt aku kene jd cam trainer..
adui..cikgu aku ni nk srh kami sume jd trainer bebas cam die ke??
tau x target die ape???
nak suruh student die jd student yg SHow OFF..eeuuuwwww..nyampah

ni dh cam entri "SAYA BENGANG NGAN SUME OWANG" je kan??!!!
hahaha..sbenar nye cam sessi meluah kan perasaan:(

so sye akn kurang kn blogwalking n b'fbing wat time ni dulu..
kene fokus ni..
pointer kene kejar jugak..
kalu x letih je tua di muadzam shah nii:(

k la..
wa cau dulu..
tetibe t'igt air cincau..*sedap*
slamat b'buka kawan2
assalamulaikum:)

p/s:raye nnt kene mintak mahap ni..hihi:P


4 comments:

Related Posts with Thumbnails