Saturday, October 16, 2010

2 days before my day's

suda lame tidak sye merajin kan jari jemari yg halus lg lembut ini menaip karangan dalam blog nie..
bukan nye ape ini sume gara2 tahap kemalasan sye suda d tahap maksimum..so impak nye pun akan maksimum!!!!huhuhu

bulan ni bulan 10!!!wow!!!ape yg besh!!!sbb sye lahir d bulan 10..n something special tiz year ade tarikh 10.10.10..cool wooo..dan ramai la bekas2 pakwe2 sye yg menamatkan zaman bujang mereka..nak tau SAPE???Sheikh Muszaphar dan Aqasha si sore macho!!!sob sob:') tragis beb!!


cite pasal besdaykan..2 hari before my day's tu abang kandung sye suke kaco pagi2 buta..saye dgn malas bukak mata paksa la jugak kelopak mata ni tuk bukak..tgk2 mybro..trus tutup mata balik..damn malas..then dalam pkul 12 lebih sye pon msg die..

sye:uikkk nape tepon??
mybro: sajer rindu.2 hari besday ko kan??dah tuo ko kan.

arggghhh..tu je???!!!sajer nak nyakit kan ati aku ngan kate aku dah tuo!!!
bukan tua la ija..aku makin dewasa la..ko tu yg makin tuo..angka depan umur aku still 2 g..ko tu yg nk msk angka 4:P hahaha..

bile pkir blk AKU jd TAKUT

STOP...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails