Sunday, June 24, 2012

WHAT I LOVE TO DO ???


Picture can give us ONE THOUSAND meaning!!! Like above picture..

Maybe from this picture, people will judge me that:-

1) Aku suka selerakkan barang2
2) Aku suka makan
3) Aku suka makan dengan garpu & pisau je..hate sudu!!
4) Aku suka basuh pingan mangkuk yang kotor
5) Aku tak suka cili sos..that why cili sos tak abih..
6) Aku suka makan atas pinggan plastik je
7) Aku suka makan kek separuh je..separuh lagi buang je lah
8) Aku suka mustard
9) Aku suka meet ball sangat2..yum yum..tapi tak suka sos dia..
10) Aku suka minum air mineral

Actually, semua nya salah..ONLY I KNOW WHAT I'M LIKE & NOT!!!
Don't simply judge people on the first sight (benda yang aku selalu buat..so ini peringatan untuk diriku juga)


GUA CHOW DULU!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails