Tuesday, May 3, 2011

another budak hitam leave me ;(

ini cerita sedih..kena sedia kan tisu berkotak2..*sedih tuk aku je la*..over kan..
budak hitam sekarang tinggal 11 tolak 3???berapa erk???
*oo i really get mad wif math*
ermm thanks calculator..the answer is 8..hahaha;P

first is ayu..second is zatul..pas tu siti...
pas ni sapa la erk..
kalo tanya aku mmg berjanggut la..
sebab muka batang idung boyperen pon aku tak nampak la
gi
aku bukan la memilih
dah mmg tak da owang nak kat aku
mungkin kena mandi bunga 7 jenis tapi kes aku ni kena
up sampai 13 jenis bunga kot!!~hahahahahahahha...
*over lagi*

layan je la pic kawen zatul n siti..
tapi pic siti x dapat lagi dari en zahir *boyperen nye si fina*
bengang aku..;P

bila budah hitam dah berkumpul!!!

bunting pelamin..auwwwww~hikhik

hey mustakim..jaga kawan aku ni bebaik!!!~;)


gadis munga!!;P


penat jd gadis bunga..jd gadis kipas lak..pas ni konfem fina n zahir..i pray;)


haiqal jaga siti leklok~miss u siti;(

women look stunning in black..are u agree wif me jue2??of coz u agreed coz u wear it;P *ikut tema budak itam betui siti ni*


haaaaaaa...ni pun salah sowang budak hitam gak..nama betul khatijah..tp bila dah kawen ngan william ni tukar jadi kate lak..ape ape je la..*adore with ur simple dress kate!!!*

p/s: sejak2 lama tak update n blogwalking ni shoutmix chat aku penuh ngan orang yang jual macam2..gewam aku!!! @.@

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails