Saturday, October 16, 2010

AWARD LEPAS KENE BUBLING!!!


selepas jue mengeluar kan suare soprano nye so sye kene la amik award ni!!!even sye malas nak amik tp sye x smpai ati tgk muka jue dah cam tapir dalam wayang gambar itam putih!!!uhhhh ape yg aku merepek ni..suda2..berbalik kepada objektif kte tdi sye kene ikut award ni nye rules..so ape lg..mula kan operasi copy n paste cam dlm wat assignment tu!!!hihi..SILA BACA

ok kepada sesape yg akn di tag utk terima award ni kene ikut syarat2 seperti dibawah..cewah mcm masuk contest lak ye..hehe..xpe berbaloi2 tau...ok cekedisout..

· Bagi siapa sahaja yang menerima award ni , diharuskanmemberikan/tag kepada lima orang lagi

· Selepas itu , si penerima award harus meletakkan link-link berikut di blog/entry masing-masing.


1. Gee

2. MamaJnJ



Sebelum kamurang letak link-link di atas , padamkan dulu link yang berada di no 1 . kemudian semua link yang tinggal dinaikkan 1 level seperti link no 2 menjadi no 1 , link no 3 menjadi no 2 dan seterusnya . Selepas itu , masukkan link korang di bahagian paling bawah sekali iaitu no 5 . ok ? ya. Tapi kamurang semua kena jujur dan adil ye dalam menjalankannya . Jika setiap penerima award mampu memberikan award ini kepada 5 orang dan kesemua mereka yang ditag meletakkan link dengan betul , maka jumlah backlink yang dia akan dapat ialah :-

Posisi 5 : jumlah backlink = 5
Posisi 4 : jumlah backlink = 25
Posisi 3 : jumlah backlink = 125
Posisi 2 : jumlah backlink = 625
Posisi 1 : jumlah backlink = 3,125

Menurut info dari SEO ( Search Engine Optimation ) ramai blogger telah mendapatkan 1,953 ,125 backlink dan keuntungannya . Blog kamurang akan mendapatkan trafik tambahan, apalagi jika ada yang meng'klik' link ke blog korang .

Selain mengeratkan persahabatan antara blogger , award ini boleh membantu untuk menaikkan trafik dan backlink ke blog kamuorang.ADE MANE2 YANG TAK FAHAM SILA LA BERTANYA KAT SAYE..JANGAN MALU2;)


co








5
5

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails