Saturday, October 2, 2010

lamer giler beb!!!

uhhhhh...lame sangat dah ni aku x update blog..
bukan nye ape...x de idea n idup agak buzee lately ni..adoiii..
banyak yg nak kene pkir..keje yg melambak2..
tggal lg dua assignment yg belom settle lg ni..
video pulak asyik kene reject je..
sir plezzzz..wut do want ekceli..i can't understand ni..bingung kepala otak aku ni..

x lame lg dah nk abih dah syawal..
raye kowang cam ne tahun ni??
besh x??
aku cam biase je..
sume nye kene buat sendiri dengan bantuan kakak tersayang..
ayah dah larat nak wat keje berat2..
tahun ni 1st time dalam idup aku g beli daging n tulang tuk wat rendang n rebusan..
adventure beb..
kuar lepas subuh pon dah ramai owang kt pasar ampangan tu ha..
last2 aku beli kt paroi..berasap je aku tggu lame2
aku cam x pecaye dalam umur nak msk 24 tahun ni aku kene berdikari smpai cam ni skali..
sebab nye aku x penah terpkir yg mak akan pegi awal..
perkataan mati sgt jauh dalam pkiran aku mase umur 21 tahun..

tapi kalo skrang kalo owang cite pasal mati aku cam x heran..
owang yg muda dr aku pon ley pegi dalam sekelip mata..
itu la kuasa ALLAH..
perjanjian antara kita dan die telah d tetap kn..tidak d ubah walau pun pon sesaat..
uhhh..jauh nye aku melalut..
k la..wa chao dulu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails