Saturday, June 23, 2012

PTPTN~ PERBADANAN TABUNG PENDIDIKAN TINGGI NASIONAL

Tau tak kowang baru hari ni aku google PTPTN ni stand for apa..
Giler teruk aku ni..
Time buat permohonan aku tak de pun tengok betoi2..
It's ok..at least aku blaja dr kesalahan yang lalu #ayatskema

By the way aku tak start lagi bayar semula pinjaman yang aku buat sepanjang sesi pembelajaran aku di UNITEN..
Insyaallah lepas ni aku kena start bayar..
Kena call PTPTN ni & kena tanya macam mana proses pembayaran..
Aku tak nak la kan nama aku black list pulak..tetiba x ley g oversea..hahahha..perlu kew???!!!
Of course perlu..cita2 nak g KOREA tu..bukan Korea Utara tapi Korea Selatan..
APA YANG AKU MEREPEK NI!!!

Kalau la aku terer dapat 1st class degree dah tentu2 aku tak yah bayar dah duit PTPTN ni..
tapi tak pe duit yang aku bayar balik ni untuk junior2 bawah aku nanti..
bagi dowang merasa lak duit kerajaan ni..

p/s: HIDUP PTPTN!!! LOL


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails